10 posts by periklis_korovesis

page 1 of 1


1 - Tango Bar

ανέβηκε στις 08-Dec-2009 από periklis_korovesis

                                 

 

 Πατήστε επάνω στην εικόνα του εξωφύλλου για να κατεβάσετε το βιβλίο σε μορφή pdf.

 Η δωρεάν προσφορά του Tango Bar μέσω του radiobubble δεν θα πρέπει να θεωρηθεί σαν μια απλή πράξη γενναιοδωρίας, αλλά , περισσότερο, σαν ένα σημείωμα σε ένα μπουκάλι που ρίχνει κάποιος ναυαγός στον ωκεανό. --->


 

 Κατ΄ αρχήν κανείς δεν μου ζήτησε να τα γράψω. Ήταν μια μοναχική δουλειά, στο περιθώριο του ελεύθερου χρόνου που μου έδινε ο βιοπορισμός. Και συνήθως όταν γράφεις για σένα, κατά κανόνα οι άλλοι σε θεωρούν ψώνιο. Κατόπιν, είτε γράψεις ένα βιβλίο, είτε ένα θεατρικό έργο και ακόμα χειρότερα μια ποιητική συλλογή θα πρέπει να το υποβάλλεις κάπου. Και πάντοτε αυτοί του «κάπου» ξέρουν πολύ καλύτερα από σένα. Και αν δεν σε αγνοήσουν παντελώς -αυτό είναι και το πιο σύνηθες- μπορούν να βρουν ότι παρουσιάζεις κάποιο ενδιαφέρον, αλλά πρέπει να «καταλάβεις» αυτά που σου λένε οι σοφοί της αγοράς για να εκδοθείς...

 

 Ευτυχώς στη δικιά μου περίπτωση σχεδόν τα πάντα έγιναν από τύχη. Και ειδικά για αυτά τα δύο έργα οφείλονται πολλά στο λαγωνικό του ελληνικού θεατρικού έργου, τον Αντώνη Αντωνίου και την πολύτιμη συνεργάτρια του, στη ζωή και το θέατρο, Νατάσα Ασίκη, που διακινδύνευσαν δύο θεατρικές σεζόν για να τα ανεβάσουν. Ας δεχτούν από δω, για μια ακόμη φορά, τις ευχαριστίες μου.

 

 Ελεύθερη διακίνηση λοιπόν στο διαδίκτυο! Προσωπικά πιστεύω πως πρέπει να καταργήσουμε το κέρδος και να το αντικαταστήσουμε με την προσφορά. Μήπως κάθε φορά που τραγουδάμε Μότσαρτ ή Βαγγέλη Παπάζογλου πληρώνουμε δικαιώματα; Είναι σίγουρο πως ο δημιουργός πρέπει να πληρώνεται γιατί κάνει ένα μεροκάματο, όπως όλοι οι άλλοι. Βάλτε όμως το ερώτημα αν η καλλιτεχνική δημιουργία είναι μεροκάματο. Mπορεί κάποιοι να πλουτίζουν απ' αυτή τη δημιουργία, αλλά κατά κανόνα πότε και πόσο πληρώνεται ο δημιουργός;

 

 Δωρεάν προσφορά λοιπόν! Είναι ο ασφαλέστερος τρόπος για να συναντήσεις κάποιους που αγαπάς και σε αγαπούν. Χωρίς καμιά διαμεσολάβηση!

 

 

 

σχόλια 4

by Αποστόλης Καπαρουδάκης - Ένας μανιώδης εραστής της τυπωμένης γραμματοσειράς, της μυρωδιάς και της αφής του χαρτιού, της δυνατότητας να βουτήξεις με το χέρι και να εκσφενδονίσεις προς το σύμπαν τις ιδέες σου υπό μορφή βιβλίου, διαπράττει με τη διαδικτυακή έκδοση των βιβλίων του, μια ιστορική απιστία. Για χάρη της δυνατότητας του να έχουν το έργο όλοι. Χωρίς να είναι αναγκασμένοι να πληρώσουν για αυτό. Για να στροβιλιστούν ξανά οι ιδέες στο γαλαξία. Αυτή τη φορά το διαδικτυακό. Το “χάσμα των γενεών” είναι ανοησία. Κάτω από το πληκτρολόγιο υπάρχει θάλασσα.

by maria mikro analogo - Ναι, αλλά τι απιστία όμως :) Ευχαριστούμε πολύ τον Περικλή Κοροβέση!!!!

by Δημοσθενης Μπουλιος - db Άυριο έχω γενέθλια ... Νομίζω ότι δεν θα μπορούσατε να μου κανετε καλύτερο δώρο.....

by Παπανικόλα Χριστίνα - Eυχαριστώ για αυτήν την δωρεάν προσφορά. Θα " μελετήσω" τα πρόσωπα του έργου και ειμαι σίγουρη οτι κάτι θα έχουν να μου πούν...



2 - Εξομολογήσεις 6

ανέβηκε στις 05-Jun-2009 από periklis_korovesis



click to listen

                                                                                                                        

σα να πέρασε λιγο ο καιρός.... 

σχόλια 6

by Anonymous - Τι υπέροχος παραμυθάς ο κ. Κοροβέσης μακάρι να υπήρχαν περισσότεροι βουλευτές στο ίδιο νοητικό στάδιο παρά να λένε παπάρες τα ίδια και τα ίδια, απορίας άξιο είναι το πως άραγε αντέχει εκεί μέσα :P αλλά αφού είναι ας μιλάει όσο πιο πολύ μπορεί !

by godspeed - Εξομολογήσεις-διαπιστώσεις ενός ελεύθερα σκεπτόμενου ανθρώπου :-)

by Anonymous - Πότε θα βγει η επόμενη εκπομπή?? Δ.Μπούλιος

by Ευριπίδης Αγγελόπουλος - Ε, από Σεπτέμβρη με το καλό, ετοιμάζουμε πράματα και θάματα ;)

by Anonymous - η επομενη εκπομπή θα βγει , να φανταστώ, μετα τις εκλογες??

by Ευριπίδης Αγγελόπουλος - ε, ναι...



3 - Επιχείρησις Ιουδίθ

ανέβηκε στις 08-Apr-2009 από periklis_korovesis

                                              

Πατήστε επάνω στην εικόνα του εξωφύλλου για να κατεβάσετε το βιβλίο σε μορφή pdf.

O εκδοτικός οίκος έχει κλείσει πλέον, πράγμα που σημαίνει ότι τα δικαιώματα ξαναγυρίζουν σε εμένα. Κι εγώ με τη σειρά μου "τα επιστρέφω" στους αναγνώστες, μετέχοντας στην κοινότητα.

Περισσότερα για το θέμα, στην εκπομπή Εξομολογήσεις εδώ.

σχόλια 4

by Αποστόλης Καπαρουδάκης - Περισσότερα για τις άδειες Creative Commons, τη διεθνή κοινότητα, τους στόχους και τη λογική της, μπορείτε να βρείτε εδώ http://www.radiobubble.gr/el/stories/370/creative-commons Τα σέβη μου...

by maria mikro analogo - Συγχαρητήρια για τη διάθεση του βιβλίου με άδεια creative commons! Μακάρι να ακολουθήσουν κι άλλοι πολλοί το παράδειγμά σου :) Σ' ευχαριστούμε πολύ!

by Super Mario - Συγχαρητήρια κι από εμένα ! Τυγχάνει να το έχω σε έντυπη μορφή και είναι πολύ βολικό σε pdf. Δηλώνω θαυμαστής του έργου σας.

by Αστραδενη - ευγε,ευγε!!!ευχαριστωωωω:)



4 - Εξομολογήσεις 5

ανέβηκε στις 08-Apr-2009 από periklis_korovesis



click to listen

...με αφορμή την κυκλοφορία του βιβλίου "Επιχείρησις Ιουδίθ" με άδεια των Creative Commons και την από εδώ και πέρα ελεύθερη διακίνησή του...

Μια κουβέντα για την έννοια της καλλιτεχνικής, και όχι μόνο, ελευθερίας, τους χορηγούς, τα πρόσωπα της βίας, την "επαναστατημένη Ευρώπη" της δεκαετίας του '70, την Ελλάδα της δεκαετίας του '80, τη λίστα του Μπάλκου, το "ιστορικό" πρωτοσέλιδο με τον τίτλο "Ιδού Ο Δολοφόνος" και το πως αυτό οδήγησε στη δημιουργία ενός θεατρικού έργου, και άλλα τινά...

Από το καθιερωμένο πλέον αντάρτικο εκπομπής που ακούει στο όνομα "Εξομολογήσεις".

σχόλια 2

by Dark Angel - αγωνιστικούς χαιρετισμούς στον brotha Περικλή. Μια φορά και μοναδική (δυστυχώς) που μιλήσαμε για λίγο στο τηλ ήταν καταλύτης. Είμαι πια απολιτικ του είπα. "αυτό θα το αλλάξουμε" απάντησε...

by hilon - Περικλή, γειά σου , Προσπαθείς να μας δώσεις τον όρο της βίας. Αλλά, μάταια, δεν ημπορείς να μας καθορίσεις τον όρο. Και ξέρεις γιατί? Γιατί ο Στάλιν , ήταν γεννημένος με το μειωνέκτημα της βίας ,όπως κι΄εσύ, σαν φίλος του Στάλιν.Σου παραθέτω την έννοιαν της βίας, όπως ακριβώς ,την ήθελε ο θείος Σταλιν,....... <<Αναντιρρήτως η απαγωγή των ομήρων υπήρξε το αποκορύφωμα της κομμουνιστικής ανανδρείας.Χιλιάδες άνθρωποι, νέοι, γέροι, γυναίκες, ακόμη και μικρά παιδιά, εσύροντο κατα φάλλαγγες απελπισμένοι έως θανάτου..Κατά την εξαντλητικήν πορείαν προχωρούσαν μέσα στα χιόνια και τις λάσπες, πολλοί αν όχι οι περισσότεροι ανυπόδητοι, άλλοι χωρίς χειμερινά ενδύματα που είχαν αφαιρεθεί απο τούς βασανιστές τους, πεινασμένοι και φοβισμένοι μέσα το διαπεραστικό δεκεμβριανό κρύο. Όπου σταματούσαν ο εξευτελισμός της ανθρωπίνης υποστάσεως τους περίμενε .Μεταξύ των ομήρων διακεκριμένοι καθηγητές και επίλεκτα μέλη της ελληνικής κοινωνίας. Η Κα Λέλα Μεταξά, σύζυγος του Εθνικού Κυβερνήτου, Ιωάννη Μεταξά, ο βιομήχανος Γ.Ησαίας, ο δικηγόρος Κορωναίος, οι καθηγηταί Κ.Παπαιωάννου (Φυσικομαθητικής) και Δ.Χονδρός (Φυσικός) του Πανεπιστημίου Αθηνών, ο αρχιμουσικός της Λυρικής Λεωνίδας Ζώρας ο πρύτανις του ΕΜΠ Ι. Θεοφανοπούλος, ο εισαγγελεύς Κουτρουμπούσης, ο Μητροπολίτης Κορυτσάς Ευλόγιος Κουρίλας, ( που συνέγραψε το συγκλονιστικό πόνημα –μαρτυρία «Δεκεμβριανή Τραγωδία των Ομήρων») και αμέτρητοι άλλοι., που δεν γαλήνεψαν ποτέ. Παντοτινά αγνοούμενοι, σε άγνωστους τάφους>>. Τώρα, ότι κάνεις είναι εις βάρος σου. Τις ψυχές που χάθηκαν δεν ημπορείς να τις επαναφέρεις, με τις δήθεν εξομολογήσεις. ----O Νίτσε,γράφει, στο Ζαρατούστρα,.......<η λύτρωση απο το παρελθόν,το να μπορέσει κανείς να κάνει απ΄όλα τα <<υπήρξε>> αυτό <<που θάπρεπε να υπάρχει>>-αυτό, και μόνο αυτό, σωτη- ρία θάταν δυνατόν να το ονομάσω>>. << Το σφυρί μου, τώρα, χτυπάει ενάντια στους τοίχους της φυλακής αυτής. Οι αστραπές ξεπετάγονται απο την πέτρα ..και τι μ΄ενδιαφέρει έμένα? Ετσι, Κε περικλή,συνεχίζεις την υποκίνηση .....της κουκούλας? Χείλων



5 - Εξομολογήσεις_4

ανέβηκε στις 10-Dec-2008 από periklis_korovesis



click to listen
για τα όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα από τη στιγμή της δολοφονίας του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου κι έπειτα...

σχόλια 18

by Αποστόλης Καπαρουδάκης - Ζητάμε συγγνώμη για την ποιότητα του ήχου, προτιμήσαμε όμως να μεταδώσουμε την έκτακτη αυτή εκπομπή, αυτή τη στιγμή. Και όχι μετά από 4 ή 5 ώρες ώστε να έχουμε καθαρίσει τον ήχο της, και να έχουμε αφαιρέσει τον θόρυβο. Έτσι κι αλλιώς η κουβέντα μας αυτή έγινε ενώ η Ελλάδα "έβραζε" -και ανέβηκε στην ιστοσελίδα του radiobubble ενώ η χώρα συνεχίζει να "βράζει"...

by demetria - ωραίες μετρημένες οι κουβέντες του θείου περικλή και εύστοχες οι παρεμβάσεις του αποστόλη

by Ανδρέας Τριανταφυλλίδης - τα σέβη μου κε Κοροβέση .. εξαιρετικός Αποστόλη, με όλο το σεβασμό στη δουλειά που κάνεις: μας ζάλισες λίγο με την "αριστερά" και την "εκτροπή".

by Αποστόλης Καπαρουδάκης - Κύριε Τριανταφυλλίδη οι παρατηρήσεις σας σεβαστές. Με την ευκαιρία, προτείνω ξανά σε όλους τους ανθρώπους με άποψη, να πάρουν το Μέσο στα χέρια τους. Κασετοφωνάκι> υπολογιστάκι> εκπομπούλα. Αντί να λέμε τα παράπονά μας, ας κάνουμε καλύτερα καμιά εκπομpή να προβάλουμε τη γνώμη μας και τη γνώμη των άλλων. Προσωπικά με έχουν ζαλίσει όσοι κρίνουν τους άλλους και δεν δημιουργούν οι ίδιοι, ενώ το Μέσο είναι ανοικτό.

by maria sketo - Εκπληκτική η εκπομπή! Συγχαρητήρια και στους 2 σας.

by danah - polu sosta ola. ena den katalavaino, giati na perimenoume apo ton alavano na valei stoxo? emeis prepei.

by Αποστόλης Καπαρουδάκης - @ danah Σωστά μιλάς. Απλά οι κομματικοί φορείς έχουν τη δική τους ευθύνη. Κι εμείς τη δική μας. Αν αδυνατεί ο όποιος Αλαβάνος να βάλει έναν στόχο, ένας λόγος παραπάνω να το κάνουμε εμείς...

by thedoors - ...

by thedoors - το σχόλιο μεταφέρθηκε γιατι ήταν άσχετο με το θέμα... (αναφέρονταν στην εκπομπή που ήταν στον αέρα live radio)

by thedoors - Το ίδιο και αυτό το σχόλιο!

by Ευριπίδης Αγγελόπουλος - εεεε άνθρωπε έλεος, δεν είναι chat εδώ είναι post συγκεκριμένης εκπομπής, στέλνε μέιλ, τα βλέπουμε

by Ανδρέας Τριανταφυλλίδης - Αποστόλη "Προσωπικά με έχουν ζαλίσει όσοι κρίνουν τους άλλους και δεν δημιουργούν οι ίδιοι, ενώ το Μέσο είναι ανοικτό." --- συμφωνώ, γι αυτό και ειμαι συνιδρυτής / συνιστολογος στο www.221.gr, www.staxiologio.gr/flow, στο καθημερινό newsletter "Σταχυολόγιο", στο -ανενεργό για λίγο καιρό- mayblow.wordpress.com, και έχω συμβάλει σε διάφορα άλλα, όσο μπορώ --- "δεν το έχω" το ράδιο, ακόμη τουλάχιστον ... --- καλοπροαίρετα ήταν τα επικριτικά και τα καλά μου σχόλια (άλλωστε την επιλογή και την παραγωγή τη χρεώνεσαι εσύ)

by Αποστόλης Καπαρουδάκης - Ανδρέα, όποτε με το καλό θέλεις, το radiobubble είναι ανοικτό για τους ανθρώπους με άποψη. Είτε ως καλεσμένος σε εκπομπή, είτε φτιάχνοντας τη δικιά σου, είσαι καλοδεχούμενος.

by Kyriaki Mesimeri - Αποστόλη, ήσουν εξαιρετικός. Δεν είναι δυνατόν αυτό το χύμα. Πέρα από την εγκληματική αβουλία της Κυβέρνησης, α ν δεχτούμε καλή τη πίστει πως είναι απλή αβουλία, γιατί αυτή η αβουλία από τον Σύριζα; Τόσο πια δύσκολη είναι η συμφωνία σε και η έκφραση μιας πρότασης; Δεν μπορώ να το δεχτώ, από τη στιγμή που σε πηγαδάκια άνθρωποι με κοινή λογική συζητούν λίγο πολύ γύρω από τις ίδιες ιδέες(Αφοπλισμός; Να πέσει η Κυβέρνηση; Και αν πέσει η Κυβέρνηση, όπως ζητάει ο Αλαβάνος, έχει ο Συριζα μια θετική πρόταση; Όχι άλλο "στο γενικά" παρακαλώ.) Επίσης, και την ψήφο μας πρέπει να ξέρουμε πού τη βάζουμε. Ειλικρινά, γιατί τους ψηφίζουμε, όσοι τους ψηφίζουμε; Επί ματαίω; Αλλά πόσο ματαίω; Από συνήθεια; Όχι. Για την ε λ π ί δ α πως μπορούν να προτείνουν κάτι. Ναι, καλός ο διαλογισμός, χρειάζεται δημιουργική οργή, αλλά, μια και είναι πράγματα τόσο ατομικά, η ηγεσία της Αριστεράς χρειάζεται να τα εμπνεύσει-μια που η Κυβέρνηση προφανώς και δ ε ν μπορεί (και αυτό που λέω σε καμία περίπτωση από την άλλη δεν αναιρεί την τεράστια ευθύνη της Κυβέρνησης, κατά το "άστον αυτόν, αυτός είναι μπάτσος, εσύ παιδί μου πρέπει να είσαι υπεύθυνος"! Ά λ λ ο το ένα, ά λ λ ο το άλλο.) Με προτάσεις. Με απλά, λογικά επιχειρήματα

by dim galaria - αλλα πραγματα περιμενα να ακουσω απο τον κ. κοροβεση. πολυ μετριοπαθης αναλυση και η κουβεντα δεν εμβαθυνε στην ουσια της οργης. ακουσα και τη συνεντευξη του κυρκου στο σκαι κινουνταν στο ιδιο μηκος, χειροτερη μαλλον. η πραξεις ηταν αυθορμητες. βγηκε οργη και εγινε πραξη με επιθεσεις με πετρες και μολοτοφ ΑΛΛΑ η ευθυνη (η τουλαχιστον το μεγαλυτερο μερος αυτης) δεν βρισκεται σε αυτους που εκτελουν την πραξη. τα κοινωνικα αιτια πισω απο την πραξη πρεπει να αναλυσουμε. μπορει να μη συμφωνειτε, μπορει να μην τα κανατε εσεις αλλα τετοια ωρα δεν ειναι για καταδικες και διαφωνιες. αυτη η σταση απομακρυνει την αριστερα απο την ουσια των γεγονοτων και απο τους εξεγερμενους. το πλιατσικο πχ εχει αιτια απο πισω, χαμηλοι μισθοι και καταναλωτικα προτυπα που βομβαρδιζουν καθημερινα τον κοσμο. ειναι αποτελεσμα και οχι αιτιο. αναφεροντας το παραδειγμα του φιλου που του καψαν το μαγαζι θελετε να πειτε τι? οτι μεσα στο γενικο χαμο εγιναν και λαθος κινησεις? ναι εγιναν και ο τυπος θα πρεπει να βγει και αυτος εξω να ζητησει τα χαμενα απο το κρατος. εκει πρεπει να εστιασει η αριστερα κατα τη γνωμη μου. πρεπει να προσπαθησει να καλυψει το πολιτικο κενο που χουν αυτες οι μερες μεσα απο τις κινητοποιησεις και οχι να φυγει απο τις διαδηλωσεις οπως ανεφερε ο κ. κοροβεσης. γινεται κατι μεγαλο, αυθορμητο, χωρις ελεγχο και καθοδηγηση. η εξεγερση αυτη ειναι ευκαιρια να μετουσιωθει σε πολιτικο κινημα με κοινωνικα αιτηματα, χωρις να μπαινει στο τριπακι της κινδυνολογιας. δε θελω να σας αδικησω γιατι η κουβεντα ειχε και πολυ καλα σημεια που συμφωνω απολυτως τα οποια ομως δε βρισκω οτι θα προσθεσουν κατι στην κουβεντα ωστε να τα αναφερω. προφανως η κριτικη μου ειναι συντροφικη... dim απο γαλαρια

by Anonymous - ρε παιδα αν και συμπαθω τον Π.Κοροβέση........Δεν συμφωνώ καθόλου με τα λεγόμενα του....ΤΙ φταίει η αριστερά.....ή να μην σπαστο΄θνε οι τράπεζες?????είχαμε εξέγερση.......τον μαη του 68' που ο Κοροβέσης που τον έζησε γίνονταν καφρίλες...καμία σχέση με την Αθήνα....Τον Δεκέμβρη Υπήρχε οργή ...βλέπαμε εικόνες από το Μέλλον...κ Πάλι η αριστερά είπε ότι δεν είχε πολιτικό έρισμα ο Δεκέμβρης...Όπως και στην εξέγερση του Παρισιού η αριστερα έλεγε τα ίδια...Διαβάστε απο τα Καρπάθια στα Εξαρχεια......του χομπο.......

by Δημοσθενης Μπουλιος - Περικλα ζουμε για να σε ακουμε!!!!!! (επισης να σε διαβαζουμε και να ασχολουμαστε με οτι σχετικο με σενα) Αποστολη σωστο σε βρισκω , τα σπας

by xxristos - το έχω ξαναπεί: κάτι τέτοιες συζητήσεις νοηματοδοτούν την ύπαρξη του συγκεκριμένου ιντερνετικού ραδιοφώνου. βάζουν στην εν λόγω ύπαρξη αστερίσκο. /χρ.



6 - Eξομολογήσεις_3

ανέβηκε στις 06-Nov-2008 από periklis_korovesis



click to listen

Οι προηγούμενες Εξομολογήσεις, εδώ

Αλληλεγγύη στους Έλληνες φυλακισμένους που από τη Δευτέρα 3 Νοεμβρίου, απέχουν από το σισσίτιο, αξιώνοντας ανθρώπινες συνθήκες κράτησης.

σχόλια 2

by Αποστόλης Καπαρουδάκης - Μια πιο εκτεταμένη εκδοχή αυτής της εκπομπής του Περικλή μεταδόθηκε από το live radio τη Δευτέρα 3 Νοεμβρίου, ημέρα όπου ξεκίνησαν οι κρατούμενοι την αποχή τους από το σισσίτιο. Στη συγκεκριμένη εκδοχή, ακούμε και μια πολλαπλά μιξαρισμένη (και με διάφορους τρόπους) εκδοχή του τραγουδιού "Αερικό" του Θανάση Παπακωνσταντίνου με τη φωνή του Φώτη Σιώτα (δίσκος "Διάφανος", εκδ. Λύρα). Πληροφορίες για την εξέλιξη των όσων συμβαίνουν στις φυλακές μπορείτε να αντλείτε και από τους παρακάτω διαδικτυακούς τόπους: http://www.keli.gr/ http://www.resistance2003.gr/ http://indy.gr/ http://athens.indymedia.org/ ενώ την προσεχή Δευτέρα, στην Αθήνα, θα πραγματοποιηθεί και συναυλία συμπαράστασης, στην οποία ανάμεσα σε άλλους συμμετέχουν και οι Γιάννης Αγγελάκας, Φοίβος Δεληβοριάς, Ζωρζ Πιλαλί κ.α. Για τη συναυλία, θα γράψουμε και αναλυτικότερα. *Θα ακολουθήσει σύντομα κι άλλη εκπομπή του Περικλή με αφορμή την παράσταση "Επιχείρησις Ιουδίθ" που στηρίζεται στο ομώνυμο θεατρικό του έργο και ανεβαίνει αυτές τις μέρες στο Θέατρο Αργώ. Περισσότερα για την παράσταση, εδώ http://www.radiobubble.gr/el/tags/ioudith

by ασινέθ - περικλή σ'αγαπώ πολύ.είναι πολύ παρήγορο που υπάρχεις.με συγκινείς και με κάνεις και κλαίω.



7 - Εξομολογήσεις_2

ανέβηκε στις 08-Oct-2008 από periklis_korovesis



click to listen

Η δεύτερη από τη σειρά των εκπομπών του Περικλή Κοροβέση.

 

σχόλια 10

by Αποστόλης Καπαρουδάκης - Tα αποσπάσματα της μουσικής και των τραγουδιών προέρχονται από τον δίσκο «Supermarket» του Λάκη Καραλή. Ο δίσκος πρωτοκυκλοφόρησε το 1971, ηχογραφήθηκε τότε στο Λονδίνο από τον εξόριστο Καραλή και έγινε ένα ιδιόμορφο παράνομο best seller. Καθώς ακούγονται στη συγκεκριμένη εκπομπή, ουσιαστικά σαράντα χρόνια μετά από τον καιρό που γράφτηκαν, τα ψήγματα, οι φράσεις από τα τραγούδια αυτά… παίζουν ένα περίεργο παιχνίδι. Συχνά, «αγριεμένα», «μπερδεμένα» ή απλά «παλιακά», για τα αυτιά του ανυποψίαστου ακροατή, χρειάζονται τον χρόνο τους για να αποκωδικοποιηθούν. Πότε έρχονται να υπογραμμίσουν τα όσα λέει ο Περικλής, πότε να του υπενθυμίσουν τι να συμπληρώσει… ενώ υπάρχουν και στιγμές που ακούγονται σαν να αμφισβητήσουν τα όσα λέει. Με τον συντροφικό και ακομπλεξάριστο τρόπο που αμφισβητεί πάντοτε (τα πάντα), εκείνη η παρέα των μετέπειτα «μη Υπουργών», «μη ΠΑΣΟΚ», «μη ΚΚΕ», «μη θεσμικών παραγόντων», μη βολεμένων εν γένει. Πίσω από τους στίχους τους, έτσι κι αλλιώς, κρύβονται… όσα άλλαξαν στην Ελλάδα τα τελευταία 40 χρόνια. Ταυτόχρονα, και όσα δεν άλλαξαν καθόλου. Από την ιδέα της επανάστασης, και την ιστορία των ανθρώπων... που μπλέχτηκαν με τις ιστορίες της, μέχρι τη σχέση που μπορεί να έχει ένας πραγματικός επαναστάτης με τους θεσμούς (ιδιαίτερα τους κοινοβουλευτικούς)… Ίσως τα σημειώματα από το εσώφυλλο του δίσκου που σηκώσαμε εδώ http://www.radiobubble.gr/el/blog/periklis-korovesis/1986/supermarket-14 να σας βοηθήσουν να καταλάβετε περισσότερα. Ίσως πάλι όχι… Μια ραδιοφωνική εκπομπή, τι παραπάνω μπορεί να προσφέρει από μια αφορμή… Αν κάποιος ψυλλιαστεί, έχει καλώς, αν όχι… Άλλωστε, ο ίδιος ο Καραλής στο σημείωμα του δίσκου το ’71, έγραφε «καταλήγοντας, θα ήθελα να πω ότι κανείς δεν θα στεναχωρηθεί αν αυτά τα τραγούδια ξεχαστούν όσο γίνεται πιο γρήγορα»... Ο δίσκος επανακυκλοφορεί από την εταιρεία Τροχός. H φωτογραφία του post προέρχεται από το βιβλίο του Περικλή "Τρομοκρατία και άλλα δαιμόνια"

by Rodia - Πολύ ωραία εκπομπή. Πολύ ωραία τραγούδια. Respect.

by kaloutsiki - Αφού έτσι πάει κι εγώ "Ξέρω πως θα'ναι ο θάνατος" :Ρ

by Supaman - respect @ Mr Periklis

by Lapost - Πολύ ωραία εκπομπή!

by xxristos - Διάβασα τους "Ανθρωποφύλακες" και μου τρύπησαν το στομάχι. Η εκπομπή και ο αριστερός ρομαντισμός της μπάλωσαν την τρύπα. /χρ.

by contrabbando - Tώρα μπόρεσα να ακούσω την εκπομπή- γιατί θέλει ειδικές συνθήκες να "μεταλαβαίνεις" τα λόγια του Περικλή- . Δεν είναι μόνο ότι ακούμε τις απλές κι αυτονόητες αλήθειες της ανάγκης για αυτορύθμιση, πέραν από τους θεσμούς- που ως αριστεροί ξεχνάμε συχνά, γιατί δεν μπαίνουμε πια στον κόπο να ξαναδιαβάσουμε τον Καστοριάδη- ούτε η νηφάλια επαναστατική απλότητα του Περικλή. Είναι φράσεις όπως "η παρέα είναι ο ανώτερος βαθμός επαναστατικής δράσης και οργάνωσης", μουσικές όπως αυτές του Λάκη Καραλή, ιστορίες που μιλούν για το πιο σύνθετο με το πιο απλό παραβολικό παράδειγμα ( τα μονίμως νεανικά πρόσωπα των επί δεκαεπτία πολιτικών κρατουμένων της Αίγινας ), προτάσεις- τομές που ακροβατούν στα όρια του χιούμορ και της υπονόμευσης ( τιμοκατάλογος παροχής υπηρεσιών της Εκκλησίας )... Εγώ κρατώ την "ευεργετική αρρώστια" και το ποίημα στο φινάλε- ευχαριστώ για την αφιέρωση, τιμή μου- γιατί μιλήσανε περισσότερο στην καρδιά μου...- Καίσαρ Εμμανουήλ

by kortomalteze - ευτυχώς που υπάρχουν κάποιες εκπομπές και δικαιολογούν την ύπαρξη των ΜΜΕ... το σχόλιο μου θα είναι πάνω στην ανακύκλωση...θεωρώ ότι τα σκουπίδια δεν τα παράγουν οι καταναλωτές (άλλο μεγάλο θέμα ο καταναλωτισμός)...αλλά οι εταιρείες παραγωγής συσκευασιών...πότε επιτέλους θα υπάρξει στενό μαρκάρισμα στις εταιρείες για να μαζέυουν αυτές τα άχρηστα υλικά? εκεί πρέπει να δωθεί η βάση...σε αυτόν που παράγει και όχι σε αυτόν που καταναλώνει...μαζέυω 5 χρόνια γυάλινα μπουκάλια και κουτάκια αλουμινίου και ακόμη δεν έχει ανακύκλωση στην Αλεξανδρούπολη...2008 πιάσαμε και δεν ξέρουμε τι να τα κάνουμε...κατήργησα τις πλαστικές σακούλες στα τοπικά μπακάλικα (τα super market τα χω κόψει) και χρησιμοποιώ υφασμάτινες ή αυτές από καλαμπόκι...κάνω οικιακή κομποστοποίηση...μζεύω τα χαρτιά στο γραφείο και τα στέλνω σε ειδκούς κάδους (ευτυχώς υπάρχει ιδιώτης για το χαρτί)...έχω περιορίσει την κατανάλωση αρκετά...αλλά την Αθηνά δε βλέπω (συν Αθηνά και χείρα κίνει)... καλή ακρόαση σε όλους...

by llama doble - Αγαπητέ kortomalteze δυστυχώς θα έρθω να διαφωνήσω μαζί σου. Το θέμα δεν είναι η ανακύκλωση αλλά ο καταναλωτισμός και μόνον αυτός. Για να λυθεί το πρόβλημα των σκουπιδιών πρέπει να αλλάξει ριζικά η νοοτροπία του καταναλωτή και να μειωθεί ο όγκος των απορριμάτων που παράγει. Όλα τα άλλα είναι ημίμετρα. Όσο για την ανακύκλωση όπως την εννοούμε σήμερα έχει ήδη αμφισβητηθεί έντονα και θα ήταν εκ περισσού να αναφέρω τους λόγους. Στη θέση της και μιας και μιλάς ειδικά για τις συσκευασίες, θα πρότεινα να βάλεις τη λέξη επανάχρηση. Εκεί ίσως είναι το κλειδί...

by kortomalteze - χαίρομαι για τη διαφωνία...γιατί έτσι δημιουργείται ο γόνιμος διάλογος...ο καταναλωτισμός είναι το επόμενο κίνημα...κατά τη γνώμη μου το σύστημα το πολεμάς με τα όπλα που σου δίνει...και το όπλο μας σήμερα είναι η κατανάλωση...η αγορά κατοικίας, αυτοκινήτου, κινητού κ.α. "αγαθών" είναι προϊόντα που κάποιοι σου επέβαλλαν την αναγκαιότητά τους...σαφώς και όλα ξεκινάν από εκεί...από την άλλη όταν όλα τα "αγαθά" είναι σε συσκευασίες τότε όλοι αυτοί που διαφημίζουν ότι σκέφτονται την υγεία μας (με 0% άπαχο) ή plasma tv 50+ίντσες πρέπει να βρουν τρόπο ανακύκλωσης των συσκευασιών τους...η έννοια της ανακύκλωσης περιλαμβάνει και την επαναχρησιμοποίηση... όσον αφορά τα απαραίτητα προϊόντα που προανέφερα άλλοι τα χρειάζονται και άλλοι όχι (για παράδειγμα δε μπορεί στην Αλεξανδρούπολη, πόλη 45 λεπτών πεζοπορίας από άκρη σε άκρη και 15 με ποδήλατο, οικογένεια που μένει στο κέντρο να έχει και μικρό αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις του μέσα στην πόλη, το θεωρώ απαράδεκτο)...βλέπω ότι δε διαφωνούμε και κάθετα!!! καλή συνέχεια



8 - Supermarket, 14 τραγούδια του Λάκη Καραλή

ανέβηκε στις 08-Oct-2008 από periklis_korovesis

ο

 

 

 Ο δίσκος επανακυκλοφορεί από την εταιρεία Τροχός.

Σχόλια κλπ, δεχόμεθα καθ' εκάστη στο post της εκπομπής.

χωρις σχόλια



9 - Εξομολογήσεις 2 (παρά πέντε)...

ανέβηκε στις 06-Oct-2008 από periklis_korovesis



click to listen

Η δεύτερη εκπομπή του Περικλή Κοροβέση, θα μεταδοθεί από το live radio, αύριο Τετάρτη 8/10, στις 12:30 το μεσημέρι. Επειδή, όμως, είπαμε πολλά που δεν χωρέσανε στη μία ώρα της εκπομπής, ορίστε κι ένα μέρος της συζήτησης μας που, τελικά, δεν συμπεριλάβαμε...

Ακούγονται
*η φωνή της Ιωάννας Γεωργακοπούλου στο "Θα σου φύγω με καιρό" των Γιώργου Μητσάκη (μουσική), Γιώργου Γιαννακόπουλου (στίχοι).

* και η φωνή της Almeda Riddle,στο "Hangman Tree" του 1959, από το remix των "Tangle Eye".

 

χωρις σχόλια



10 - Περικλής Κοροβέσης, Εξομολογήσεις_0

ανέβηκε στις 05-Sep-2008 από periklis_korovesis



click to listen

Η πρώτη από τη σειρά των εκπομπών του Περικλή Κοροβέση...

σχόλια 16

by Αποστόλης Καπαρουδάκης - * Η εκπομπή του Περικλή θα μεταδίδεται μια φορά το μήνα, η συγκεκριμένη ώρα και ημέρα, θα ανακοινωθούν οσονούπω παρέα με το νέο πρόγραμμα που ξεκινάει στις 15/9. * Τα βιβλία του Βίκτορ Σερζ που προτείνει ο Περικλής με αφορμή την κουβέντα για την επανάσταση του '17 είναι τα: "Αναμνήσεις ενός επαναστάτη" και "Υπόθεσςη Τουλάγεφ" εκδόσεις Scripta, καθώς και το "Λέων Τρότσκι" του ίδιου συγγραφέα, εκδόσεις Κοχλίας. * Τα κομμάτια που ακούμε με τη φωνή της Μαρία Κάλλας, προέρχονται από τα έργα Rigoletto, Tosca, Samson et Dalila, Romeo et Juliette, La Barbiere di Siviglia και Carmen (με τη σειρά που τα ακούσαμε). * Σχόλια, παρατηρήσεις κλπ., όπως ακούσατε, θα συγκεντρωθούν και θα απαντηθούν/σχολιαστούν στις επόμενες "Εξομολογήσεις". Αποστόλης (ή αλλιώς "το αφεντικό")

by Aλίκη - Αν είχαμε μόνο 299 ακόμη σαν αυτόν, θα 'ταν όλα καλύτερα. Περικλή έχεις την αγάπη τη δική μου, του πατέρα μου και του γιού μου, επειδή κάτι είπες για 3 γενιές δηλαδή...

by Anonymous - Μαζί σου Περικλή όλοι ηθικό κεφάλαιο κερδίζουμε....

by ax_vax - Περικλή δεν ήξερα πως η Μπαρντό είναι δεξιά άσε που είσαι πολύ πιο ωραίος - δεν σου αξίζει έτσι κι αλλιώς... Επίσης, αυτό με το ηθικό κεφάλαιο εμένα προσωπικά μ'έχει κουράσει ΠΟΛΥ αλλά από την άλλη δε μου πάει και το Κεφάλαιο! Καμιά ιδέα;

by xxristos - ...συγκινήθηκα. - Θυμάμαι την εμφατική συμβουλή του μπαμπά μου πριν κάποια χρόνια: "Διάβασε το Ψευδοκράτος. Αν δεν υπήρχαν δυο-τρεις τέτοιοι στην "Ε"..." - Γράφει ο Β. Ραφαηλίδης (τον εκτιμώ σαν συγγραφέα, με έθλιβε η παρουσία του στις εκπομπές του Δημοσιογράφου) σχετικά με την εξέλιξη του υπαρκτού σοσιαλισμού στις χώρες της ΕΣΣΔ: αντιλήφθηκε τον "καλύτερο κόσμο που είναι να 'ρθει" σαν δυνατότητα αναρρίχησης στην εξουσία των πεινασμένων που ονειρεύονται να γίνουν αφεντικά, αντιστρέφοντας τους ρόλους του καταπιεστή και του καταπιεζόμενου. Γι' αυτό και πέρασε στην ανυπαρξία. - Εξάλλου με προβληματίζει κι εμένα αυτό ακριβώς που ρώτησε ο Αποστόλης: πως η Αριστερά από θεωρία (ενίοτε και σκέτο στυλ) γίνεται πράξη και στάση ζωής. Αυτά για την ώρα. Καλώς ήρθατε κε Κοροβέση (ντρέπομαι να πω Περικλή, όχι όμως λόγω ηλικιακής διαφοράς). /χρ

by Rodia - Οπατις ο Ωνάσης! Δεν τον φανταζόμουν τόσο βάρβαρο. Αντιθέτως, ο Νίκος Εγγονόπουλος ήταν ένας εξαιρετικά γενναιόδωρος σύντροφος που "ανέβαζε" με τα λόγια και τις πράξεις του τη συνοδοιπόρο της ζωής του -κατά δήλωσή της. Αν θέλουμε να βγάλουμε ένα ελαφρύ συμπέρασμα, μπορούμε να πούμε ότι οι άνθρωποι του χρήματος είναι ψυχροί και ανικανοποίητοι, ενώ οι άνθρωποι του πνεύματος είναι ευαίσθητοι και γαλαντόμοι. Χαρίζουν διαρκώς επειδή ξέρουν ότι δεν έχουν να χάσουν τίποτα, ίσα ίσα πλουτίζουν με το να δίνουν. Ασε που οι καλλιτέχνες έχουν ισχυρή αυτοεκτίμηση, κάτι που απουσιάζει από όσους κυνηγούν το χρήμα -διαφορετικά, τι λόγο θα είχαν να το κυνηγούν; Μια μυστήρια διαφορά ανάμεσα στο χρήμα και τις ιδέες είναι ότι το χρήμα όταν το δίνεις το χάνεις, ενώ οι ιδέες πολλαπλασιάζονται με τη διασπορά. Οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα, ε, αν και δεν νομίζω να υπάρχουν πολλές. Οταν ο άνθρωπος πεισθεί ότι μπορεί όλα να τα αγοράσει, γίνεται βάρβαρος και επικίνδυνος. -->> ως δεδηλωμένη ανθρωπίστρια, πού αλλού να εστίαζα; Ισως στο θέμα της Μπριζίτ, αλλά τη λυπάμαι τη κακομοίρα... ;)

by κώστας - καλή αρχή , το ραδιόφωνο είναι πιο άμεσο και ζεστό να είσαι καλά περικλή χαίρομαι να σε ακούω όσο για τον καύκασο φοβάμαι ότι και οι ρώσοι δεν είναι τόσο αθώοι όσο θέλουν να φανούν ο πόλεμος χρειάζεται πάντα δύο και τα προβλήματα στη συγκεκριμένη περιοχή προυπήρχαν εδώ και πολλά χρόνια όσο και αν δεν φέρουν ευθύνη οι ρώσοι για την έναρξη των εχθροπραξιών και βασικά αμύνθηκαν αηδιαστική δεν είναι η προπαγάνδα των αμερικανών ;

by penny lane - η εκπομπή ήταν απόλαυση, ειδικά για όσα εγγόνια την ακούσανε αλλά και για μεγαλύτερα παιδιά, ιστορία, πολιτική και ανάλυση με άριες και λίγο αποστόλη, με άλλα λόγια κε Περικλή "τα σπάσατε" Κυρίως, γιατί μπορούν τα "εγγόνια σας", παρά τις πολλαπλές σας ιδιότητες, την ηλικία σας και την ιστορία που κουβαλάτε, να νιώθουν οικεία και να σας αποκαλούν από την πρώτη εκπομπή, παρόλο που δεν σας γνωρίζουν προσωπικά, με το μικρό σας (ο χρήστος θα το ξεπεράσει..!). Να ΄στε καλά

by contrabbando - Περικλή, καλωσόρισες... Τώρα μπόρεσα να σε ακούσω. Φέρνεις πάντα αυτή τη χαμένη ζεστασιά κι ευαισθησία της αριστεράς, που τόσο μας έχει λείψει... Ή όπως έχεις πει παλιότερα εσύ ο ίδιος αναρωτώμενος ποιητικά: "... είχαμε άραγε τόσο αίμα όσο δώσαμε; " Να είσαι καλά. Ο φίλος πότης- ποιητής, Καίσαρ Εμμανουήλ

by nikpangr - Ελπίζω να μην παρασυρθείς από τον συρμό και να παραμείνεις αγνός και ιδεολόγος,βέβαια θα μου πείς ρε Νικόλα τώρα θα παρασυρθώ δεν το έκανα τόσα χρόνια!!! Μιλώ για τον συνασπισμό και την μόδα πού έχει περάσει ότι στον συνασπισμό όλα είναι αγνά και αγγελικά πλασμένα και ότι λειτουργεί η Δημοκρατία και η πολυφωνία και οι αποφάσεις για οτιδήποτε λαμβάνονται με τρόπο πρωτοποριακό για τα Ελληνικά δεδομένα. Εγω σ εκτιμώ σαν μονάδα και μόνο ΜΕΙΝΕ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΟΣ.Θα σε ακούω απο δώ και πέρα και από την ιστοσελίδα αυτη.... Να σαι πάντα καλά.....

by maria - Περικλή είσαι μάγκας, κάνε τέτοιες εκπομπές να χαιρόμαστε να σε ακούμε στο ραδιόφωνο. Και μόνο που ενώ θα μπορούσες να πας κι εσύ στης Γιάννας ή στον Άλφα να κάνεις εκπομπές και να πάρεις παρά με ουρά, εσύ προτίμησες να κάνεις εκπομπή σε ένα ραδιόφωνο διαδικτυακό, λέει πολλά. Και το ότι βρίσκεσαι στο συγκεκριμένο ραδιόφωνο με τη συγκεκριμένη παρέα, δείχνει ακόμη περισσότερα. Και επειδή κάτι λες για την ηλικία και τα χρόνια σου, μακάρι "νεανίες" σαν εσένα να είχαμε κι άλλους. Μια παράκληση: Καλές οι κουβέντες για την πολιτική, αλλά αν μας διάβαζες και κανένα απόσπασμα από κάποιο βιβλίο σου ή μας έλεγες και κάποιο ποίημα, δε θα ήταν καθόλου άσχημα. Έτσι κι αλλιώς κι αυτά πολιτική είναι. Εσύ μας το θύμιζες πάντα αυτό. Εγώ δεν έχω κανένα φόβο μη σε φάει το σύστημα της Βουλής και των θεσμών Μίλα τους εσύ και, δεν μπορεί, όλο και κάτι θα καταλάβουνε κι οι βουλευτές μας. Όσο για τους συντρόφους σου του ΣΥΡΙΖΑ και ιδιαίτερα του ΣΥΝ, ξύπνα τους λιγάκι γιατί ώρες-ώρες μιλάνε κι αυτοί σαν υπουργοί (μήπως απ' το όνειρό τους να γίνουν;) Κάνε τους κανένα μαθηματάκι να μιλάνε ανθρώπινα όπως εσύ ... κι όλα θα πάνε καλά. Άντε φιλιά περιμένουμε καινούργια εκπομπή. Και μια παράκληση, τον δίσκο σου με τα παιδικά παραμύθια, αυτόν που τραγουδάει κι ο Σακκάς αν θυμάμαι καλά, δεν τον βρίσκουμε πουθενά. Γιατί δεν τον ανεβάζετε στο radiobubble να τον ακούμε...

Maria ex-melodia fan (τώρα μεγάλωσα πια)

by Makis - Περικλή, χάθηκες από τα ρεμπετάδικα κι είναι αιτία η Βουλή/ αμαρτία φοβερή! Σου στέλνω την αγάπη μου κι έχε κατά νου ότι αυτοί που βλέπεις στις τηλεοράσεις να σπάνε τις νομαρχίες και τα υπουργεία κάποιο λόγο θα'χουνε. Αυτό που λες "θεσμός με θεσμό συζητάει" μπορεί να 'ναι σωστό στη Σουηδία. Εδώ όμως είναι άλλο το κόλπο. Αυτό σου έλειπε τώρα που έγινες κι εσύ θεσμός (που λέει ο λόγος δηλαδή) να ξέχασες ότι που και που άμα δε σε δέχεται ο υπουργός και ο νομάρχης, άμα έχεις δίκιο και σ' έχουνε γραμμένο, δεν κάνει καθόλου κακό να σπας και καμιά πόρτα για να μπεις μέσα και να αναγκαστούνε να σε ακούσουνε... Άντε φιλιά και περιμένουμε σύντομα νέα εκπομπή. Διαβάζω και το τελευταίο σου βιβλίο και μόλις το τελειώσω θα επανέλθω. Την αγάπη μου! Makis - the pilot!

by μαίρη - Αγαπητέ Περικλή, αυτή τη στιγμή εργάζομαι και ακούω την εκπομπή σου και δεν μπορώ να μην σου γράψω κάποιες σκέψεις που περνούν από το μυαλό μου και να σου κάνω και μια ερώτηση : κατ' αρχήν στην υγειά σας , αν και ετεροχρονισμένα ,είναι σαν τώρα για μένα η εκπομπή αυτή . μου φαίνεται καλή περίπτωση η ανάδυση της καπιταλιστικής ρωσίας ως αντίπαλο δέος του αμερικάνικου καπιταλισμού και ως τώρα δεν είχα σκεφτεί οτί αυτή η κόντρα θα μπορούσε να αποτελέσει αιτία πολέμου και πάντως διαισθητικά νομίζω οτί αυτή είναι μια διαφορετική συγκηρία , αλλά ποιές αλληλεπιδράσεις θα μπορούσαν να φέρουν ένα τετοιο ζοφερό αποτέλεσμα κι επίσης αυτές οι σκανδιναβικές χώρες τι ρόλο βαράνε στα διεθνή πράγματα; επίσης-άσχετο- ο συνάδερφός σου ψαριανός τα λέει σε κάποιο σταθμό με τη λήξη του ασυμβίβαστου; Με αγάπη, Μαίρη

by δημητρης - Περικλή γεια σου. Συμφωνώ μαζί σου με όσα λές. (Η εκπομπή που έκανες πολύ καλή και η Κάλλας πολύ πετυχυμένη επιλογή για να συνοδέψεις αυτά που έλεγες.) Ομως Περικλή η καθημερινότητα του απλού πολίτη πρέπει να αλλλάξει σήμερα και όχι στο αόριστο μέλλον. Η κοινωνία που ονειρευτήκαμε δεν προκειται να γίνει πραγματικότητα και αυτό το ξέρεις πολύ καλά. Ας κοιτάξουμε λοιπόν να βελτιόσουμε αυτήν που ζούμε. Δεν βλέπω όμως να υπάρχει στη πολιτική της Αριστεράς αυτή η έγνοια. Πολύ φοβάμαι ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα χάσει την ευκαιρία που προς στιγμή του έδωσε ο κόσμος. Εύχομαι να πέφτω έξω. Γεια Πρικλή είσαι Λεβεντιά.

by Χριστόνικος - Καλώς τον στην παρέα! Γειά σου ρε Αποστόλη με τις ανατρεπτικές ιδέες σου (να σκάσουν κι όσοι λένε ότι αυτά που θέλουμε είναι ανέφικτα). Αφού είναι πλέον εξαιρετικά δύσκολο να τα λέμε δια ζώσης με τον αιώνιο "Έφηβο της Κορυδαλλέως", τουλάχιστον, βάζουμε ένα ποτηράκι ρακί, ανάβουμε κι ένα τσιγάρο, κι ακούγοντας μέσα από τα μικρόφωνά σου την κλαγγή των ποτηριών και τα "τσαφ" του αναπτήρα του Περικλή, φανταζόμαστε ότι καθόμαστε μαζί του λίγο πριν ξημερώσει σε μια βεράντα κι ακούμε τις ζεστές του κουβέντες. Βρε Περικλή!?! Για δες που αυτή η ριμάδα η τεχνολογία που τόσο ζόρικη, "ψυχρή κι ανάποδη", κοινωνεί τόσο όμορφα κι ελεύθερα τις ιδέες μας..

by Αποστόλης Καπαρουδάκης - Χριστόνικε το νου, την Τετάρτη στις 12.30 το μεημέρι θα εκπέμψουμε τις Εξομολογήσεις 2. Φιλιά!